Plezierig afvallen in 4 stappen zonder dieet
arrow_drop_up arrow_drop_down

Verlies op een plezierige manier gewicht in slechts
4 stappen é
n geniet voor de rest van je leven weer van eten zonder schuldgevoel!

Met dit Thuiswerkboek van het GEEF-programma ga jij zelf aan de slag.

Alleen jij bent verantwoordelijk voor jouw eetgedrag en dus alleen jij, écht alleen jij, kan het positief veranderen!

IK BEN ERVAN OVERTUIGD DAT JIJ DIT KAN!

  • Jij wilt op een prettige manier blijvend afvallen, je overtollige kilo's permanent verliezen. 
  • Jij wilt je niet meer gefrustreerd of schuldig voelen over hetgeen wat je eet.
  • Jij wilt stoppen met teveel eten, snoepen en snaaien.

Dat snap ik! Heel goed zelfs :)


Jij herkent je in een of meerdere van deze:

  1. Je begint te snacken als je je verveelt.
  2. Je 'moet' eten, ook als je geen honger hebt.

  3. Je eet als je depressief, zenuwachtig bent, of eenzaam voelt.

  4. Er zijn perioden dat je je eetgedrag niet onder controle hebt.

  5. Je eet je door moeilijke perioden heen.

  6. Je denkt de hele dag aan eten.

  7. Je hebt de neiging tot overeten.

  8. Je eet om beleefd te blijven.

  9. Je eet om stress te bestrijden.

  10. Je raakt van slag als je overeet.

  11. Je eet omdat je boos bent.

  12. Je bent ontevreden over je gewicht, maar eet lekker door.

  13. Je eet je bord altijd leeg om geen eten te verspillen.

En het gevolg?


  1. Het lukt je maar niet om je ideale gewicht te bereiken en te behouden.
  2. Je kunt maar niet stoppen met snoepen.
  3. Je blijft maar diëten en jojoën.

Wil jij voor de rest van je leven een gezond gewicht en ontspannen kunnen omgaan met voedsel?

Herken jij jezelf in bovenstaande uitspraken? Dan wordt het tijd om het over een andere boeg te gooien.


In plaats van steeds je aandacht te richten op eten, gaat het bij Plezierig Afvallen en met het GEEF-programma (afvallen zonder dieet in 4 stappen) om jou! Jij als eter én als persoon, en niet om het zoveelste dieet.


In het GEEF-programma ga je op zoek naar de bron van je ongezonde emotionele relatie met eten. Je leert anders om te gaan met je negatieve gedachten en emoties in plaats van ze te onderdrukken met eten. 


Begin vandaag en gun jezelf voor de rest van je leven, een gezonde relatie met eten en een dun(ner) lijf!

Ook jíj kunt normaal omgaan met eten, jezelf accepteren en blijvend plezierig afvallen zonder honger of dieet

Hoe zou het zijn als je:

  • eet naar behoefte en kunt stoppen als je genoeg hebt.
  • geniet van alles wat je eet, zonder je schuldig te voelen.
  • je lijf accepteert en weer past in kleren die jij leuk vindt.
  • bezig bent met wat jou echt voldoening geeft.
  • je energiek en fit voelt.
  • nooit meer op dieet hoeft.
  • een leefstijl hebt die je de rest van je leven kunt ‘volhouden’.

Eenvoudig uitgelegde theorie &

toepasbare praktijkoefeningen

Om te leren omgaan met stress en andere onaangename emoties en gedachten die je aanzetten tot snoepen, snaaien en vreten, helpt het om je te verdiepen in de wereld van eetgedrag, (mentale) gewoonten, emoties en hoe je tegen jezelf praat. Welke type hongers bestaan er? Hoe ga jij om met je emoties? Hoe doorbreek je je (eet)gewoonten? Innerlijke saboterende gedachten herkennen, en nog veel meer.


De combinatie van theorie en praktijk werkt voor velen erg effectief. Bovendien bepaal je zelf op welk tempo je de lessen wilt behandelen. 


Klik hier voor een overzicht van alle modules en lessen.


En, loop je ergens tegenaan, dan kan je makkelijk mijn hulp inschakelen.

Met behulp van het GEEF-programma
behaal jij de volgende resultaten:

  • Je doorbreekt je eetgewoonten en krijgt de controle over je eetgedrag
  • Je weet hoe je kunt omgaan met onaangename gevoelens, zonder daarvoor voedsel te gebruiken
  • Je weet hoe je kunt omgaan met je innerlijke saboterende stemmen en ze te laten stoppen met schreeuwen
  • Je accepteert jezelf én lichaam

Wat degenen die je zijn voorgegaan zeggen:

These slides will be slide-able on the live version of your page!

Deze 4 stappen was precies wat ik nodig had

Door mijn onregelmatige werktijden ging ik zoeken naar een andere manier om toch hulp te kunnen krijgen. 

Dankzij de 4 stappen heb ik de inzichten gekregen die ik zo nodig had om dat eindeloze gedieet los te laten. 

De oefeningen die ik kreeg lieten me diep in mezelf graven, waardoor ik hele waardevolle inzichten kreeg.

Omdat ikzelf kon bepalen wanneer ik ermee aan de slag ging, kon ik prima naast mijn onregelmatige werktijden rustig achter de pc gaan zitten en denken, voelen. Het tempo bepaal je min of meer zelf. Wil je vandaag even rust en alles laten bezinken, dan ga je morgen gewoon weer verder.

Deze manier van werken heeft me ontzettend geholpen en ik wil ook Klaziena hartelijk bedanken dat ze dit voor mij mogelijk heeft gemaakt! 

Sandra, 47 jaar

Je wordt aan de hand meegenomen

Deze zelfstudie was precies wat ik nodig had en ben ik al 12 kilo afgevallen doordat mijn snoep- en snaaibuien zijn verdwenen. 

Nog steeds verwonder ik me erover hoe eenvoudig het eigenlijk is om die frustratie en obsessie met eten en je lichaam los te laten en te accepteren.

Klaziena, nogmaals enorm bedankt dat je dit in mijn leven hebt gebracht!

Miranda, 37 jaar

6 Bonussen!

Bonus #1: Jouw Mindful Eetdagboek

In het werk-actieboek 'Jouw Mindful Eetdagboek' krijg je stappenplannen, advies, checklijsten en ondersteuning die jou helpen dit te doen.

Het is allemaal zodanig gecreëerd dat het past in jouw drukke leven en jouw relatie met eten weer gezond te maken, van binnenuit.

Aan het eind van dit werk-actieboek heb jij solide plannen, strategieën in handen, en zal deze nieuwe kennis de manier waarop je voedsel gebruikt, veranderen.

Het Mindful Eetdagboek ga je doen in module 3.

Zo’n mindful eetdagboek is écht een belangrijk onderdeel in de herkenning van je eetgedrag en -gewoonten!

Bonus #2: (Golf)teller

Bij een belangrijke oefening 'Tel je zelfverwijten' in module 2 ga bijhouden (tellen) hoe vaak je jezelf in gedachten iets kwalijk neemt.

Een ideaal instrumentje hiervoor is de 'golfteller'.


Je ontvangt zo'n teller van mij per post.

Bonus #3: e-book Doorbreek Jouw Gewoonten

Zo ontwikkel je goede gewoonten op alle levensgebieden!


Het doel van deze gids is om te laten zien hoe je slechte gewoonten kan doorbreken. Elk soort slechte gewoonte. Van die een risico vormen voor je gezondheid, zoals roken of het niet dragen van je veiligheidsgordel. Ook die invloed hebben op je gevoel van eigenwaarde, zoals negatief denken of te veel eten. Je gaat ze vervangen door positief gedrag, zodat het een deel van je dagelijks leven kan worden en uiteindelijk kan leiden tot resultaten die je echt wilt.

Bonus #4:
e-book Geld besparen – Gezonde voeding is niet duur!

Slim Inkopen Doen - Gezonde voeding is niet duur

Je eigen boodschappencoach, ben je na wat oefenen, zelf!


  1. "Gezond koken is duur"
  2. "Gezond koken kost te veel tijd en ik heb het al zo druk"

Maar gezond koken is niet duur en kost niet meer tijd dan normaal (tenzij je echt nog nooit groenten hebt schoon gemaakt en die zou je eventueel ook voorgesneden en schoongemaakt kunnen kopen).

Gezond voordelig koken = slim plannen

Door slim te plannen en in te kopen kun je zelfs geld sparen!

Bonus #5: e-book 

40 Manieren om Jezelf te Troosten zonder Eten

Bonus #6: Je staat er nooit meer
alleen voor met de besloten Facebook community!

In deze besloten community kun je sparren met gelijkgestemden.

Ook kun je hierin jouw 'hulpticket' indienen, waarin je alles mag vragen aan mij als jouw eetrelatie coach.

Je weet niet hoe je nu verder moet

Je hebt behoefte aan sturing, controle, aan een stappenplan. Je wilt weten wat je moet doen om de controle te krijgen over je eetgedrag, emoties en gedachten. 


Dus wat ga je doen? Nog weer een paar maanden wachten? Veel tijd, geld, energie - en zelfs wellicht je gezondheid - investeren in een nieuw dieet en weinig resultaat boeken?


Nope! Dat kan anders! En ik ga jou daarmee helpen :)


Ga NU die stappen zetten die jij nodig hebt om een gezonde relatie met eten te krijgen én blijvend af te vallen zonder dieet, honger of frustratie!

Het is nu aan jou om de volgende stap te zetten.

Hoeveel is het jou waard om plezierig gewicht te verliezen, eten zonder schuldgevoel en van snoepen, snaaien en vreten af te komen?

€ 197-
€ 37...81% korting, TIJDELIJK

GEEF Thuiswerkboek