gratis 4 basis-stappenplan plezierig afvallen

Krijg grip op je eetgedrag en start met plezierig afvallen

 met het gratis 4 basis-stappenplan

Denk jij dit ook weleens, of misschien zelfs regelmatig?

“Ik weet niet wanneer of waarom ik ga snoepen, snaaien of vreten. Het enige wat ik weet, is dat ik dan niet lekker zit in mijn vel. Dan moet ik gewoon eten. Waarom? Ik weet het niet. Ik baal ervan, ervaar frustratie en voel me schuldig”.


Vaak wordt gedacht: “Het snoepen, snaaien, vreten overkomt mij. Ik kan er niets aan doen”. 


TOCH KUN JE ER WEL ÉCHT WEL CONTROLE OVER KRIJGEN!


Als je het snoepen, snaaien en vreten onder controle wilt krijgen, dan is onderzoek van je eetgedrag, gedachten en emoties nodig.


Hoe ben ik hierachter gekomen? Ik heb zelf 22 jaar de frustratie, schaamte en schuldgevoel ervaren van het hebben van emotie eten en eetbuien. Toen ikzelf rock bottum had bereikt. Werkelijk, ik kon niet dieper vallen, ging ik onderzoeken waaróm ik steeds moest snoepen, snaaien en vreten als ik niet lekker in mijn vel zat.


Dit werd uiteindelijk een ruim 5-jarig intensief onderzoek waarbij ik allerlei testen, oefeningen en theorieën op mezelf uitprobeerde. Ik kwam tot de ontdekking dat – om een gezonde emotionele relatie te krijgen met eten, weer ontspannen en normaal met voedsel te kunnen omgaan – het uiteindelijk neerkomt op 4 stappen:

1> Je bewust worden van het ‘menselijk’ én jouw eigen eetgedrag

2> Je gevoelens her- en erkennen en er anders mee leren omgaan

3> Je gedachten her- en erkennen en je ‘innerlijke saboterende stemmen’ tot rust brengen

4> Jezelf als persoon en je lichaam erkennen én accepteren


Omdat deze 4 stappen zoveel hebben veranderd in en voor mijn leven, gun ik jou dezelfde positieve levensveranderingen. 


Ik nodig jou graag gratis uit voor mijn 4 basis-stappenplan. Tien dagen lang ontvang je ’s ochtends om 8 uur een e-mail van mij met een ‘les’ en een korte oefening.


Het is soms confronterend en/of lastig en toch is het waar ‘Emoties zijn de basis van al je (eet)gedrag‘.

Daarom zijn emoties een belangrijke basis in je leven. Wanneer jij je emoties de ruimte GEEFt lijkt alles vanzelf te gaan. Dit is mijn persoonlijke ervaring.

Mijn persoonlijke ervaringen met emotie eten

Ik heb 22 jaar (12de t/m 34ste jaar) ongewenst eetgedrag ervaren, in de vorm van emotie eten en eetbuien. Ook heb ik in mijn vroege puberjaren een paar jaar op het randje van anorexia geleefd. En boulimia is mij ook geen onbekend terrein.


En het is...even heel plat gezegd 'zwaar klote'


Maar door ruim 5 jaar van intensief onderzoek en van alles (theorieën, oefeningen en tests) op mezelf uit te proberen, heb ik een model ontwikkeld (GEEF- model) om mijn relatie met eten weer gezond te maken.


De resultaten? Blijvend 25 kilo lichter en eet ik gewoon wat ik wil, geniet er echt van én ik voel me er niet schuldig over. Dit gun ik jou ook!

GEEF-model

Wat levert dit 4 basis-stappenplan jou op?

Basiskennis en -inzichten over:
  • Hoe je je eetgewoonten doorbreekt en de controle krijgt over je eetgedrag

  • Hoe je kunt omgaan met onaangename gevoelens, zonder daarvoor voedsel te gebruiken

  • Hoe je kunt omgaan met je innerlijke saboterende stemmen en ze te laten stoppen met schreeuwen

  • Hoe je jezelf én je lichaam accepteert

Unieke mogelijkheid! Online coaching

Tijdens deze gratis 4 basis-stappenplan krijg je de unieke mogelijkheid om mij al jouw brandende vragen te stellen. Ik ben tijdens deze 10 dagen graag jouw eetrelatie coach! :)

Veel gestelde vragen

Hoeveel tijd per dag moet ik er aan besteden?

Een kwartier tot half uurtje per dag zal ruim voldoende zijn 🙂


Moet je elke dag op een bepaalde tijd 'aanwezig' zijn?
Nee hoor, je kan elke dag geheel zelf aan de slag... no worries.
Ik stuur je vroeg in de ochtend een mail met de link naar de nieuwe dag.


Hoeveel dagen duurt dit 4 basis-stappenplan?

Het 4 basis-stappenplan bestaat uit 10 lessen = 10 dagen.
In 10 dagen heb jij de tools in handen om een gezonde relatie met eten te krijgen. Je blijft ook na de 10 dagen toegang houden tot de lessen. Het enige wat je hoeft te doen, is klikken op de link in de mail.


Wat ontvang ik van je? o.a.:

  • Een mailtje in de ochtend met de link naar een nieuwe dag.
  • Dagelijks een video met een of meerdere korte oefeningen en/of korte tests.

Jouw persoonlijk thuiswerkboek

Ook ontvang je een thuiswerkboek waarin je alle video's uitgeschreven, oefeningen en tests terug vindt.


Hiermee kun je perfect je eigen vorderingen, persoonlijke inzichten en ontdekkingen bijhouden.

Jij gaat toch wel dit 4 basis-stappenplan doen? Het duurt slechts 10 dagen én gaat je zóveel geven!

Klik hieronder, na het invullen van je naam
en e-mailadres, op

'Ja Klaziena, ik ga dit 4 basis-stappenplan doen!' 


Ik GEEF je mijn warme groet, Klaziena