Blijvend Afvallen Zonder Dieet. Begin hier gratis

Ben je klaar om aan de reis te beginnen en

Blijvend Af te vallen Zonder Dieet,

en daarmee op een plezierige manier?

Begin er vandaag meteen mee door mijn e-books

en andere gratis informatie die hieronder

staan te downloaden

De eerste 11 lessen van dé online training

MÉT PERSOONLIJKE COACHING

Blijvend Afvallen ZONDER DIEET in 4 stappen

geheel kosteloos en vrijblijvend

De 4 gratis Stappen Tot dé Sleutel van

Jouw Dieetgevangenis

Ik nodig jou graag gratis uit voor mijn 4 stappenplan.

Tien dagen lang ontvang je ’s ochtends om 8 uur een e-mail van mij met een korte video en een korte oefening

Wat levert dit 4 stappenplan jou op? Kennis en inzichten over:

  • Hoe je je eetgewoonten doorbreekt en de controle krijgt over je eetgedrag
  • Hoe omgaan met je onaangename gevoelens, zonder daarvoor voedsel te gebruiken
  • Hoe omgaan met je innerlijke saboterende stemmen en ze te laten stoppen met schreeuwen
  • Hoe je jezelf én je lichaam accepteert

Gratis e-book 'SMART Stoppen met Snoepen'

Zo stop je met snoepen, op de SMART manier

Als je merkt dat jouw relatie met eten op losse schroeven komt te staan als je je gestrest, verveeld, eenzaam of leeg voelt, op zulke momenten maar niet kunt stoppen met snoepen, dan heb je te maken met emotie eten.

Toch is 'snoepen' volkomen normaal en op geen enkele manier een aanwijzing dat er iets mis met jou is. Maar ik wed dat je nu al een tijdje 'mijn snoepgedrag onder controle krijgen, of 'stoppen met snoepen' op jouw nog-te-doen-lijst hebt staan, heb ik gelijk?

Stop met snoepen, snaaien en vreten met behulp van dit GRATIS e-book SMART Stoppen met Snoepen

Gratis deel 1 van het e-book
'EHBE en Jouw Mindful Eetdagboek
'

Met behulp van 'Eerste Hulp Bij Eetbuien (EHBE) en Jouw Mindful Eetdagboek' stop jij met snoepen, snaaien en vreten

In het werk-actieboek 'EHBE & Jouw Mindful Eetdagboek' krijg je stappenplannen, advies, checklijsten en ondersteuning die jou helpen dit te doen. Aan het eind van dit werk-actieboek heb jij solide plannen, strategieën in handen, en zal deze nieuwe kennis de manier waarop je voedsel gebruikt, veranderen.

Dit eetdagboek bestaat uit 2 delen:

Deel 1 van het mindful eetdagboek is EHBE. Deze afkorting staat voor Eerste Hulp Bij Eetbuien.

In het eerste deel laat ik je zien wat de 8 meest voorkomende oorzaken zijn van eetbuien en wat écht achter jouw eetgedrag zit. Daarna leer ik je EHBE, Eerste Hulp Bij Eetbuien.

Het is belangrijk om een eetbui te stoppen voordat deze begint. Want als je eenmaal een eetbui hebt, is het ontzettend moeilijk om ermee te stoppen. Eerste Hulp Bij Eetbuien zijn 4 eenvoudige stappen om te stoppen met eetbuien, voordat ze beginnen.

In deel 2 ga je Jouw Mindful Eetdagboek bijhouden gedurende 4 doordeweekse dagen en 2 weekenddagen. Welke dagen dat precies zijn, is aan jou. Na het invullen van al deze dagen gaan we samen conclusies eraan verbinden en bekijken of je iets kan/wil veranderen aan je eetgedrag.

Jouw resultaten na het integreren van dit boek?

Je ben bewust van je eetgedrag én weet hoe je die positief kunt veranderen, zodat jij gewicht gaat verliezen. Dit ga je doen op een prettige manier, dus zonder frustrerende, hongerig makende diëten.

Deel 1 kan jij nu gratis downloaden!

Word gratis lid van de Facebook groep

die bij Plezierig Afvallen hoort

Waarom zou je lid worden van de facebook groep

Blijvend Afvallen Zonder Dieet?

Om wel 3 hele goede redenen is lid worden méér dan de moeite waard!

  • Op de eerste plaats wordt er dagelijks tips, stappenplannen of ander interessant en waardevolle contact gedeeld.
  • Op de tweede plaats kun je in deze besloten groep sparren met gelijkgestemden, als je het moeilijk hebt. Ook zal ik, Klaziena Waerts, reageren op jouw vraag en/of probleem, indien nodig.
  • Op de derde plaats vind je in de tab 'eenheden' waardevolle oefeningen, die staan in het GEEF-programma.

Wie zit hier achter?

Hoi :)

Mijn naam is Klaziena Waerts, gewichtsconsulente en mental coach, geboren in 1976 te Utrecht.

Met trots noem ik mezelf eetrelatie coach :)

Ook ben ik ervaringsdeskundige (22 jaar) met emotie eten en eetbuien.

Ik weet hoe het is om te strijden met voedsel en te eten op een manier die je niet helpt én dat het echt mogelijk is om dit positief te veranderen.

Klik hier als je meer over mij wilt weten (opent in apart, nieuw scherm.)

Wat anderen zeggen over mij

Waar ik het meest dankbaar voor ben,...

is dat ik heb geleerd om weer te genieten van eten, zonder negatief te zijn. Ik heb geleerd in oplossingen te denken en niet in smoesjes.

Karin de V.

Klaziena, je doet iets goeds; dankjewel

Het vergt oefening om tevreden met jezelf te zijn. Echt veel oefening om schaamte en afkeer te boven te komen.

Het is een daad van elke keer toch weer corrigeren van hoe je jezelf waarneemt.

Je schrijft dat je lichaam doet wat het moet doen. Daar sta ik iedere keer maar weer bij stil: m'n benen dragen me, m'n voeten staan onder m'n lichaam en ondersteunen en doen nog zoveel meer....m'n zelfbeeld krijg ik niet zomaar om, maar leren om dankbaar te zijn met dat trouwe lichaam wat me toch maar steeds ter beschikking staat; dát haalt me weg van negatieve zelfgedachten.

Jouw berichtjes eveneens...alle beetjes helpen.

Carla W

Ik begrijp nu waaróm ik me volprop

Ik begrijp nu eindelijk wat de onderliggende reden is dat ik me met enige regelmaat volprop. En hoe daarmee te stoppen!

Albertina P

Ik heb de junkfood voor het eerste teruggelegd

Ik was gisteren boodschappen aan het doen en heb de junkfood voor het eerst weer allemaal teruggelegd. Ik vind dat ik beter verdien. Dankzij jouw boek realiseer ik me dat.

Erica van O.

Using multiple testimonial sliders on a single page might result in a faulty functionality. Please do not use more than 1 slider per page.

Lees ook mijn vele tips en trucs in mijn blogartikelen

Wacht nog even voordat je weggaat!

Je bent al zover gekomen met lezen

en krijg je daarvoor een cadeau van mij :)