Plezierig afvallen zonder dieet, honger, frustratie of schuldgevoel

Doe ook gratis mee met het 4 basis-stappenplan!

Krijg grip op je eetgedrag met dé 4 stappen. Stop met snoepen en snaaien en start met' Plezierig afvallen. Ga weer genieten van eten zonder schuldgevoel.

Plezierig Afvallen heeft als missie om vrouwen te helpen om op een plezierige gewicht te verliezen, dus zonder de frustratie en afzien van een dieet

Raak jij gefrustreerd:

  1. Als je op de weegschaal stapt en blijkt dat je weer bent aangekomen?
  2. Als jij je lichaam in de spiegel ziet?
  3. Als je een gebakje wordt aangeboden?

Durf jij daardoor uit schaamte:

  1. Niet meer naar de sportschool, zwembad of strand te gaan?
  2. Niet meer een snackbar binnen te stappen of op een terrasje een gebakje te bestellen?
  3. Alleen nog ruimvallende kleding te dragen in een poging je lichaam te verbergen?

Dan heb ik heel goed nieuws voor jou!


Klaziena WaertsMijn naam is Klaziena Waerts 


Als ervaringsdeskundige, gewichtsconsulente en mental coach help ik jou op een plezierige manier afvallen en weer te genieten van eten zonder je daarover schuldig te voelen of voor te schamen. 

Het resultaat? Alles wat je wilt doen in je leven doe je weer, want je schaamt je niet meer voor je lichaam en ben je er zelfs happy mee. Je voelt dat ‘je gezien mag geworden’.


Ik voel me vereerd als ik jou hierbij mag helpen!

Ik help je om grip te krijgen op je eetgedrag, gevoelens en gedachten, zodat het snoepen, snaaien en vreten stopt. Jij verliest je overtollige kilo’s op een plezierige manier. Dus afvallen zonder frustrerende, hongerig makende, jojo-creërende dieetmethoden.

Herken je jezelf in een aantal van het volgende?

  1. Je begint aan een nieuwe leefstijl of aan een nieuw dieet. Je eet gezond(er) voedsel, maar ineens verlies je de controle en ga je los op 'alles wat je tegenkomt'.
  2. Je wenst (heel) vaak dat je alles kunt eten wat je wilt, maar zonder dat je aankomt.
  3. Je komt de dag echt niet door zonder iets zoets of vets te eten, hoe graag ook je dit NIET wilt.
  4. Je bent al enige tijd, of zelfs mogelijk al jaren, aan het jojoën met je gewicht.
  5. Je denkt dat je (perfecte) discipline moet hebben om minder te eten. Daardoor voel je je vrijwel constant slecht, omdat je niet die (perfecte) discipline hebt.
  6. Je bent het grootste gedeelte van de dag bezig met wat en hoeveel je eet.
  7. Je verstopt je eten, je eet stiekem, en/of je liegt over wat je hebt gegeten tegen anderen.
  8. Je gebruikt eten om stress en emoties 'te beheersen', of 'weg te eten'.
  9. Je hebt strikte regels over wat 'goed' en 'slecht' is qua voedsel en/of 'wel' of 'niet' goed is 'voor je lijn'.
  10. Je eet soms een hele dag niets en vervolgens een enorme hoeveelheid aan het eind van de dag.

Lees ook mijn vele tips en trucs in mijn blogartikelen

Wat anderen zeggen over Klaziena Waerts

Klaziena, je doet iets goeds; dankjewel.

Het vergt oefening om tevreden met jezelf te zijn. Echt veel oefening om schaamte en afkeer te boven te komen.

Het is een daad van elke keer toch weer corrigeren van hoe je jezelf waarneemt. Je schrijft dat je lichaam doet wat het moet doen. Daar sta ik iedere keer maar weer bij stil: m'n benen dragen me, m'n voeten staan onder m'n lichaam en ondersteunen en doen nog zoveel meer....m'n zelfbeeld krijg ik niet zomaar om, maar leren om dankbaar te zijn met dat trouwe lichaam wat me toch maar steeds ter beschikking staat; dàt haalt me weg van negatieve zelf-gedachten. Jouw berichtjes eveneens...alle beetjes helpen.

Hoi Klaziena,

Bedankt voor je lieve bericht, heel fijn om te lezen! 

Ik was gisteren boodschappen aan het doen en heb de junkfood voor het eerst weer allemaal teruggelegd. 

Ik vind dat ik beter verdien.

Ik vind het zo knap hoe jezelf hebt kunnen helpen en het weten om te buigen naar het helpen van anderen. Echt inspirerend!