Blijvend afvallen zonder dieet in slechts 4 stappen
arrow_drop_up arrow_drop_down

Levenslang Persoonlijke Begeleiding voor Blijvend Afvallen ZONDER DIEET, dus plezierig afvallen 

en voor de rest van je leven weer genieten van eten zonder schuldgevoel!

  • Jij wilt op een prettige manier blijvend afvallen, je overtollige kilo's permanent verliezen. 
  • Jij wilt je niet meer gefrustreerd of schuldig voelen over hetgeen wat je eet.
  • Jij wilt stoppen met teveel eten, snoepen en snaaien.

Dat snap ik! Heel goed zelfs :)


Jij herkent je in een of meerdere van deze:

  1. Je begint te snacken als je je verveelt.
  2. Je 'moet' eten, ook als je geen honger hebt.

  3. Je eet als je depressief, zenuwachtig bent, of eenzaam voelt.

  4. Er zijn perioden dat je je eetgedrag niet onder controle hebt.

  5. Je eet je door moeilijke perioden heen.

  6. Je denkt de hele dag aan eten.

  7. Je hebt de neiging tot overeten.

  8. Je eet om beleefd te blijven.

  9. Je eet om stress te bestrijden.

  10. Je raakt van slag als je overeet.

  11. Je eet omdat je boos bent.

  12. Je bent ontevreden over je gewicht, maar eet lekker door.

  13. Je eet je bord altijd leeg om geen eten te verspillen.

  14. Eten is je lust en je leven.   

En het gevolg?


  1. Het lukt je maar niet om je ideale gewicht te bereiken en te behouden.
  2. Je kunt maar niet stoppen met snoepen.
  3. Je blijft maar diëten en jojoën.
  4. Je blijft maar eten en je ongelukkig voelen.

Herken je jezelf in bovenstaande uitspraken? Dan wordt het tijd om het over een andere boeg te gooien.


Wil jij voor de rest van je leven ontspannen kunnen omgaan met voedsel en het gewicht bereiken die bij jou hoort? 

In plaats van steeds je aandacht te richten op eten, gaat het bij Plezierig Afvallen en met het GEEF-programma om jou! Jij als eter én als persoon, en niet om het zoveelste dieet.


Met het GEEF-programma ga je
 op zoek naar de bron van je ongezonde emotionele relatie met eten. Je leert anders om te gaan met je negatieve gedachten en emoties in plaats van ze te onderdrukken met eten. 


Begin vandaag en gun jezelf voor de rest van je leven, een gezonde relatie met eten en een lijf die bij jou hoort!

Ook jíj kunt normaal omgaan met eten, jezelf accepteren en blijvend plezierig afvallen zonder honger of dieet

Hoe zou het zijn als je:

  • eet naar behoefte en kunt stoppen als je genoeg hebt.
  • geniet van alles wat je eet, zonder je schuldig te voelen.
  • je lijf accepteert en weer past in kleren die jij leuk vindt.
  • bezig bent met wat jou echt voldoening geeft.
  • je energiek en fit voelt.
  • nooit meer op dieet hoeft.
  • een leefstijl hebt die je de rest van je leven kunt ‘volhouden’.

De voordelen van online coaching

Steeds meer mensen kiezen voor hulpverlening via internet.

Een vorm daarvan is online training in combinatie met coaching via e-mail. Deze methode blijkt inmiddels zeer succesvol. Wat zorgt ervoor, anders dan bij persoonlijk face to face contact, dat er vaak zo snel en aantoonbaar een positief effect optreedt?

Achter de computer is de concentratie op de materie hoog en de kans op afleiding klein. Je leest, observeert en onderzoekt je eigen gedachten en gevoelens mindful: in alle rust, op de momenten dat het jou uitkomt. Dat sterkt het bewustzijn, geeft kracht en zelfvertrouwen. 

  • Hoge contactfrequentie
  • Mogelijk om vrijwel direct in te spelen op gebeurtenissen
  • Geen wachttijden en geen reistijd
  • Laagdrempelig
  • Je kunt mailen, waar en wanneer, jou het beste uitkomt
  • Zelf bepalen wanneer je de eenvoudig uitgelegde theorie en toepasbare oefeningen je eigen maakt
  • Meer tijd voor reflectie, inzichten en ontdekkingen, doordat je niet direct hoeft te antwoorden op een mail
  • Mailwisselingen zijn terug te lezen, wat jouw proces bevordert
Investeer in jezelf en zet deze stap!

Hoge contactfrequentie

 Wanneer en zo vaak je wilt

Online training

Geen reistijd en wanneer
het jou uitkomt

Theorie en oefeningen

Begrijp waarom en maak

het je eigen

Dus de voordelen van online coaching

  • Hoge contact frequentie
  • Geen wachttijden, geen reistijden en -kosten
  • Coaching in je eigen vertrouwde omgeving
  • 24/7 bereikbaar
  • Eenvoudig uitgelegde theorie en toepasbare praktijkoefeningen
  • Persoonlijke aanpak
  • Samenwerken aan een levenslange gezonde relatie met eten, vrij van emotie eten en eetbuien
  • Plezierig afvallen en weer genieten van eten zonder schuldgevoel

Eenvoudig uitgelegde theorie &

toepasbare praktijkoefeningen

Om te leren omgaan met stress en andere onaangename emoties en gedachten die je aanzetten tot snoepen, snaaien en vreten, helpt het om je te verdiepen in de wereld van eetgedrag, (mentale) gewoonten, emoties en hoe je tegen jezelf praat. Welke type hongers bestaan er? Hoe ga jij om met je emoties? Hoe doorbreek je je (eet)gewoonten? Innerlijke saboterende gedachten herkennen, en nog veel meer. 


Deze theorie wordt aangeboden in de online leeromgeving GEEF-programma. ​
Je krijgt een persoonlijke inlogcode, waarmee je toegang krijgt tot de online oefeningen en lesmateriaal.


De combinatie van theorie en praktijk werkt voor velen erg effectief. Bovendien bepaal je zelf op welk tempo je de lessen wilt behandelen. Om je hierbij bij voorbaat al in te ondersteunen wordt elke 2 weken de volgende module toegankelijk; zo kun je in ieder geval niet worden overdonderd :)
Klik hier voor een overzicht van alle modules en lessen. 


En, loop je ergens tegenaan, dan kan je makkelijk mijn hulp inschakelen.


Daarnaast vraag ik je om (t)huiswerkopdrachten te maken. Elke opdracht wordt automatisch als 'huiswerk' ingestuurd, waarop je altijd persoonlijk feedback van mij ontvangt. 

Het Online GEEF-Programma

Het online programma werkt met het GEEF-model.
Dit unieke model heb ik ontwikkeld door mijn persoonlijke ervaringen (22 jaar) met emotie eten en eetbuien en mijn opleidingen als gewichtsconsulente en mental coach.
Allemaal in combinatie met mijn persoonlijk ruim 5-jarig intensief onderzoek naar onder andere emoties en (eet)gedrag. 

GEEF-model

Met behulp van mij als jouw persoonlijke coach

i.c.m. het GEEF-programma

behaal jij de volgende resultaten:

  • Je doorbreekt je eetgewoonten en krijgt de controle over je eetgedrag
  • Je weet hoe je kunt omgaan met onaangename gevoelens, zonder daarvoor voedsel te gebruiken
  • Je weet hoe je kunt omgaan met je innerlijke saboterende stemmen en ze te laten stoppen met schreeuwen
  • Je accepteert jezelf én lichaam

Wat degenen die je voorgingen zeggen:

These slides will be slide-able on the live version of your page!

Online coaching was voor mij de uitkomst

Mijn ‘onvermogen’ om me face to face verbaal te uiten deed me zoeken naar een andere manier om toch hulp te kunnen krijgen. 

De afgelopen paar maanden heb ik de inzichten gekregen die ik zo nodig had. Regelmatig online contact hebben met een coach was mentaal niet altijd even makkelijk, maar zeker heel vruchtbaar. Ik kon elke minuut van de dag mailen, dat gaf me het gevoel dat ze er altijd was. Ik kon meteen reageren op mijn gevoel, meteen van me afschrijven wat op dat moment belangrijk voor me was.

De oefeningen die ik kreeg lieten me diep in mezelf graven, waardoor inzichten geboren werden waarvan ik geen weet had dat ze er waren.

Juist omdat je elke minuut van de dag kunt mailen, kun je ook ’s avonds rustig achter de pc gaan zitten en denken, voelen. Het tempo bepaal je min of meer zelf, zonder dat je weer een afspraak hoeft te maken voor de volgende sessie. Wil je vandaag even rust en alles laten bezinken, dan ga je morgen gewoon weer verder.

Deze manier van coaching heeft me ontzettend geholpen en ik wil ook Klaziena hartelijk bedanken voor alle hulp die ze me heeft gegeven. 

Hannah, 41 jaar

Je krijgt een 'exclusief' gevoel

Dat de coach iedere dag direct is te benaderen, is echt he-le-maal geweldig!

Je krijgt er een heel ‘exclusief’ gevoel van. De coach is er helemaal voor jou. Je kunt er echt voor gaan zitten om te gaan schrijven. Wil je ergens langer over nadenken, dan pauzeer je even en ga je daarna weer verder.

Je krijgt met deze manier van werken het gevoel dat de coach helemaal voor jou alleen ‘bezig’ is; je hoeft niet telkens een nieuwe afspraak te maken en te denken: "Wanneer heeft de coach tijd voor me?". 

Bertina, 52 jaar

Je uitgebreide feedback raakt me, en helpt me echt verder! 

Beste Klaziena,

Wat ben ik ontzettend blij dat ik me heb aangemeld bij jou voor het volledige GEEF Programma

Je uitgebreide feedback raakt me, en helpt me echt verder! Zoveel inzichten en goede tips. Super veel dank voor je steun. Het doet me zo goed om dit met jou te kunnen delen en hieraan te gaan werken.

Ook het stukje over liefde… en eten… Veel om over na te denken

Ik heb nu al veel om te verwerken na deze eerste opdracht!

Het is heel veel info waar ik mee aan de slag kan

Bertina, 52 jaar

Dank voor je supersteun! Je helpt me echt om structuur en prioriteiten te stellen

Goedemorgen Klaziena, bedankt voor je hulp bij mijn doelstellingen! Heel fijn en duidelijk. 

Hier kan ik nu elke dag aandacht aan geven en mee bezig zijn. Ik merk dat dat heel belangrijk is om steeds bewust te zijn van mijn uitvlucht in eten, want ik val snel terug in mijn ongezonde gewoonte. Goed om te weten dat ik je altijd mag mailen.

Ik ga er zeker van genieten volgende week, maar ook op vakantie loop ik tegen mezelf aan, dus daarom wil ik ook daar de zwakke momenten aandacht geven, 

wat me aanzet tot eventuele ' vreetbui' . maar gisteravond voor het eerst afleiding gezocht en tv uitgehouden en niks meer gesnaaid na het avondeten en ik 

merkte dat ik mijn automatische gedachten kon weerstaan en ombuigen en andere keuze kon maken. 

Dank voor je supersteun! Je helpt me echt om structuur en prioriteiten te stellen in deze eerste fase. Fijne week en op naar de vakantie. 

Bertina, 52 jaar

Jij en jouw coaching geven me het vertrouwen dat ik het kan!

Goedemorgen Klaziena,

Jij en jouw coaching geven me het vertrouwen dat ik het kan!


Gisteravond geen eetbui gehad en eerst tv uitgelaten en dagboek geschreven mijn verleidende gedachten opgeschreven en ook mijn wijze raadgever merkte ik op.


Ik merk echt dat ik mezelf meer rust moet geven soms kwartiertje even" ademen" en dan zakt de stress en onrust weg. En word ik rustiger in mijn hoofd. Zo fijn. De vragen in het geef programma helpen mij ook echt!!


Wat leuk is om te melden.. Sinds ik met jouw programma bezig ben, en steun krijg ben ik weinig aangekomen.  Ik lees in weight app terug dat ik 15 februari 2019, 98 kg woog. En steeds tussen de 97 en 98,5 heb geschommeld . Op woensdag weeg ik. Vanmorgen 98,3

Ik merk wel dat er op de weegschaal ook gedachten ontstaan. Dus mijn focus ligt niet op het gewicht hoor. Groetjes Patricia 

Bertina, 52 jaar

En met trots op mijn coachee, dit het volgende openbaar op Facebook heeft geplaatst:

Persoonlijke coaching & Sparren met gelijkgestemden

Via de besloten Facebook groep én de gratis app Mindful Eetdagboek kun je al je vragen stellen aan mij, jouw eetrelatie coach.

Ook kun je daar sparren met gelijkgestemden, als je dat wilt.


Lees hier de voordelen van online coaching

8 Bonussen!

Bonus #1: Jouw Persoonlijk Thuiswerkboek

thuiswerkboek

Om jou praktisch zo goed mogelijk te helpen, vind je alle lessen, oefeningen en tests terug in jouw persoonlijk 'thuisboek'. 

Dit boek vind je terug als e-book in de online leeromgeving.



Bonus #2: 'Jouw Mindful Eetdagboek'

In het werk-actieboek 'Jouw Mindful Eetdagboek' krijg je stappenplannen, advies, checklijsten en ondersteuning die jou helpen dit te doen.

Het is allemaal zodanig gecreëerd dat het past in jouw drukke leven en jouw relatie met eten weer gezond te maken, van binnenuit.

Aan het eind van dit werk-actieboek heb jij solide plannen, strategieën in handen, en zal deze nieuwe kennis de manier waarop je voedsel gebruikt, veranderen.

Het Mindful Eetdagboek ga je doen in module 3.

Zo’n mindful eetdagboek is écht een belangrijk onderdeel in de herkenning van je eetgedrag en -gewoonten!

Dit boek vind je terug als e-book in de online leeromgeving. 

Bonus #3: (Golf)teller

Bij een belangrijke oefening 'Tel je zelfverwijten' in module 2 ga je bijhouden (tellen) hoe vaak je jezelf in gedachten iets kwalijk neemt.

Een ideaal instrumentje hiervoor is de 'golfteller'.


Je ontvangt zo'n teller van mij per post.

Bonus #4: e-book Doorbreek Jouw Gewoonten

Zo ontwikkel je goede gewoonten op alle levensgebieden!


Het doel van deze gids is om te laten zien hoe je slechte gewoonten kan doorbreken. Elk soort slechte gewoonte. Van die een risico vormen voor je gezondheid, zoals roken of het niet dragen van je veiligheidsgordel. Ook die invloed hebben op je gevoel van eigenwaarde, zoals negatief denken of te veel eten. Je gaat ze vervangen door positief gedrag, zodat het een deel van je dagelijks leven kan worden en uiteindelijk kan leiden tot resultaten die je echt wilt.

Het e-book vind je terug in de online leeromgeving.

Bonus #5:
e-book Geld besparen – Gezonde voeding is niet duur!

Slim Inkopen Doen - Gezonde voeding is niet duur

Je eigen boodschappencoach ben je, na wat oefenen, zelf!


"Gezond koken is duur", "Gezond koken kost te veel tijd en ik heb het al zo druk".

Maar gezond koken is niet duur en kost niet meer tijd dan normaal (tenzij je echt nog nooit groenten hebt schoon gemaakt en die zou je eventueel ook voorgesneden en schoongemaakt kunnen kopen).

Gezond voordelig koken = slim plannen

Door slim te plannen en in te kopen kun je zelfs geld sparen!

Het e-book vind je terug in de online leer-omgeving.

Bonus #6: e-book

40 Manieren om Jezelf te Troosten zonder Eten

Bonus #7:
LEVENSLANG TOEGANG tot het GEEF-programma én mijn persoonlijke coaching. 

Je staat vanaf nu er dus nooit meer alleen voor!

Ik vind het belangrijk dat jij het GEEF-programma in jouw eigen tempo kunt doen.

Ook kun je het GEEF-programma, als je dat wilt, meerdere keren doen. Geef me een seintje en ik zet je weer aan het begin van het programma.

De besloten Facebook groep zal ook altijd voor jou klaar staan.

Ik wil dat jij op een later moeilijk moment in je leven weer steun kunt vinden in het GEEF-programma en besloten Facebook groep. 

Moeilijke momenten horen nu eenmaal bij het leven en zullen helaas, maar zeker ongetwijfeld, op je pad voorkomen. 


Je kunt dan altijd op mijn steun rekenen!

Bonus #8: Je staat er nooit meer

alleen voor met de besloten Facebook groep!

Je weet niet hoe je nu verder moet

Je hebt behoefte aan sturing, controle, aan een stappenplan. Je wilt weten wat je moet doen om de controle te krijgen over je eetgedrag, emoties en gedachten. 


Dus wat ga je doen? Nog weer een paar maanden wachten? Veel tijd, geld, energie - en zelfs wellicht je gezondheid - investeren in een nieuw dieet en weinig resultaat boeken?


Nope! Dat kan anders! En ik ga jou daarmee helpen :)


Hoe zou je het vinden om levenslang een eetrelatie coach tot jouw beschikking te hebben die jou altijd helpt bij het zetten van dé stappen die nodig zijn om een gezonde relatie met eten te krijgen en blijvend af te vallen zonder dieet, honger of frustratie?

Het is nu aan jou om de volgende stap te zetten.

Hoeveel is het jou waard om plezierig gewicht te verliezen, eten zonder schuldgevoel en van snoepen, snaaien en vreten af te komen?

Levenslange Persoonlijke Coach

Van € 1297
voor € 597

BONUS #7 en #8: Levenslange coaching, toegang tot het GEEF-programma, Fb groep én mij

BONUS #1: Persoonlijk Thuiswerkboek

BONUS #2: Jouw Mindful Eetdagboek

BONUS #3: (Golf)teller

BONUS #4: e-book Doorbreek Jouw Gewoonten

BONUS #5: e-book Geld besparen op Gezonde voeding

BONUS #6: e-book 40 manieren om jezelf te troosten zonder eten

Levenslange Persoonlijke coach

2 maandtermijnen (eindigt automatisch)

€ 298,50

BONUS #7 en #8: Levenslange coaching, toegang tot het GEEF-programma, Fb groep én mij

BONUS #1: Persoonlijk Thuiswerkboek

BONUS #2: Jouw Mindful Eetdagboek

BONUS #3: (Golf)teller

BONUS #4: e-book Doorbreek Jouw Gewoonten

BONUS #5: e-book Geld besparen op Gezonde voeding

BONUS #6: e-book 40 manieren om jezelf te troosten zonder eten

Levenslange Persoonlijke coach

3 maandtermijnen (eindigt automatisch)

€ 199

BONUS #7 en #8: Levenslange coaching, toegang tot het GEEF-programma, Fb groep én mij

BONUS #1: Persoonlijk Thuiswerkboek

BONUS #2: Jouw Mindful Eetdagboek

BONUS #3: (Golf)teller

BONUS #4: e-book Doorbreek Jouw Gewoonten

BONUS #5: e-book Geld besparen op Gezonde voeding

BONUS #6: e-book 40 manieren om jezelf te troosten zonder eten

Stel hieronder jouw (eventuele resterende) vraag

Ps. 

Met het formulier stuur je een e-mail naar mijn beveiligde inbox. Niemand - alleen ik (Klaziena Waerts) zal het kunnen lezen/zien :)

Klaziena Waerts